nu som då.

nu som då är rubriken jag kom på men varför? inte vet jag.
sjukt länge sedan jag skrev någon rad på detta bygget men har inte haft någon ork att slå på datan. kan ju inte blogg från mobilen, men men.
Madicken har iaf gått en godkänt premielopp och för att fira det tog jag bilen ner till min käraste vän Johanna för en helg med henne. vart ullared, middag och stranden.
önskar ofta att jag bodde kvar där nere och inte valde att flytta hem. vist var det bra att flytta hem för att få ordning på madicken men samtidigt tråkigt att bo så långt i från sin bästaste vän.
jag står som vanligt i valet och kvalet om vad jag vill med mitt liv. vill jag bo här? vill jag leva som jag gör nu? Hade Patrik rätt i det han sa. varför hör vissa människor av sig nu som inte har hört av sig på länge?
Just nu skulle jag bara vilja packa min bil på min långledighet och fara ner till Uddevalla och få all pepp man kan få. men det finns det varken ekonomi eller tid till.
Sen har vi detta med jobb som jag kommer att sluta på i slutet på april känns inte alls kul men samtidigt är jag glad för det som kommer att bli. har sökt en hel del jobb men som vanligt ina svar från någon.
Inser nu  när jag sitter och läser vad jag skrev sist att det har kommit en ny häst till stallet :) söta lilla freyja som skulle bli våran promenadhäst vart visst en kanon och ligger nu ute på försäljning i stället. men hon är bra rolig men kan inte ha en häst i den prisklassen som lekhäst direkt.
Ne ha de bra så kanske jag skriver en annan dag.  //AnnFi

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter som att de e någon som längtar lite mycket.. Men vi ska ordna med lite bus det vet du..

Kram kram

2012-03-26 @ 10:18:52
URL: http://nenne.ramneskar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0