göteborgs horse show

ja nu var det roligaste detta år gjort. tråkigt men sant, i helgen som var så var det göteborgs horse show mycket fina hästar och mycket bra resultat för svenskarana. det var kul.

just nu ligger jag på soffan för andra dagen och är genom förskyld och känner att järnan vill ut och springa och ut och rida men när jag knappt orkar gå till vattenkranen så slår jag bort tanken ganska fort iaf.

var förresten på anställnings intervju i tisdags  och jag kommer att börja provjobba där på måndag i 4 dagar och ser vi att de funkar blir de en månads provanställning sen får vi se :) vist de är bara halvtid men känner att det kan vara bra då jag fortfarande pluggar och så.

snart examens redovisning. hjälp iofs nästan två månader kvar men nervös nu ändå. men klarade jag av att tala in för allt folk på mässan i helgen i paddocken i en microfon :S så kanske jag klarar att prata inför 5 personer med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0