ojojoj vad längesedan det var nu jag skrev.

mycket har hänt sen sist jag skrev.
Jag har hunnit fyllt 25 år, madicken har hunnit fyllt 2 år.
Jag har hunnit med att skriva klart hela mina affärsplan samt att få den godkänd utav exemenatorer ( stavning?)
Examen på BYS är klar så nu är jag fri från skolan en stund iaf, de visar sig om jag kommer att plugga mera eller ej. teckensspråks tolk hade vart roligt. men får se hur de blir å skolan ligger i kungälv och är i 2 år så inget som är aktuellt nu iaf.
jag har hunnit med att få ett jobb med. eller iaf ett semester vik som jag hoppas på kunna bli mera. skulle vara riktigt skönt att ha ett jobb nu så man vet hur livet kommer att se ut på den sidan iaf.
Madicken har hunnit blitt stor och börjat träna på banan och framför allt har poletten trillat ner och hon förstår vad hon ska göra. dock går hon alltid sin egna väg som vanligt.

Jag har börjat fundera mer och mer på hur framtiden kommer att se ut. känns just nu inte så lovande när jag varken har lägenhet eller någon att dela mitt liv med.
men de löser sig nog har iaf goda vänner runt mej.

Jag har länge sökt efter problemet ved varför Ping är så het att rida och framför allt att köra, men har hela tiden fått höra att hon bara är så av all veterinärer som kollat henne i munnen. i Tisdags 5 år efter att jag kollade henne i munnen första gången 4 veterinärer senare kommer min räddare i nöden ut och kollar henne i munnen. Å de var som jag alltid har trott att hon inte alls ska vara så där dum att hon flyr från nå. Han berättar att Ping har jätte ont i munnen har nya och gamla sår i munnen och han rekomenderar att inte ha bett i hennes mun mera i hennes liv utan köra bettlöst. De känns rätt piss att få veta de när man sökt och sökt men bara får svaret att hon är sån och sen visar de sig att hon har jätte ont. Min älskade Ping. <3

Nu har jag nyss kommit hem från lite semester, jag fija och zebson tog och for ner till gittan i jung i tisdags efter lunch och kom precis hem. vi hann med en tur till skarasommarland hade vart roligare om de inte vart så kallt.
sen i går tog jag och fija bilen ner till uddevalla och munkedal och hälsade på på sommartorn och även hon älskade johanna :)

nu ska jag gå och kolla efter ett täcke till lilla grå och sen fara och handla.
TACOS i kväll :D gööttt.

ha de bra alla och hoppas nån läser detta.
kanske skriver jag mera sen.

/ AnnFi


Kommentarer
Postat av: fija

tack för ett par tre sköna dagar tillsammans med dig gumman min.

2011-07-15 @ 18:24:16
Postat av: Nenne

Fan vad najs att man blev omnämnd.. Du är lite segare än jag på att blogga men de tar sig som pyromanen sa.. Haha

2011-07-15 @ 22:31:54
URL: http://nenne.ramneskar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0