nattjobb

snart är ännu ett nattpass på jobbet av klarat.
bara 1 timme kvar tills jag får gå hem och sova. man längtar aldrig till sängen så mycket som när man har jobbat natt. särskillt när man jobbat natt på en helg.
nästa helg är jag iaf ledig och då blir de fest i näs som alltid den helgen de året.
kul är det.
just nu längtar jag efter en dusch och sen å krypa ner i min säng med en karl, två av de tre sakerna kan jag iaf göra de tredje kan bli svårt. men men de löster sig en dag kanske, den dagen längtar jag efter. jag behöver verkligen kärlek, jag vill känna mig älskad.
mina ex går vidare och jag trampar på samma ställe hela tiden. men men de är som de är hoppas bara jag hittar mannen i mitt liv snart bara.

ha en bra dag alla.
// AnnFi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0