Massor

Ja de var som vanligt länge sedan jag skrev. Å massor har hänt.
Jag och Maddi är nu mera dala bor igen och åter på samma plats som i sommras. tråkigt men ändå bra.
Madicken är nu körd en del och Kära ping riden.
Julen firases med mamma pappa och bror min och på kvällen åkt jag hem till madde å kevin :=)
juldagen var nog den lugnaste av dom alla då jag for hem till maja efter att ha försökt mig på att bli sams med ett par easy boots vilket jag inte blev alls.Maja jag och hennes sambo johan spelade kort och kollade på film på kvällen. men kortspelet har vi kunnat hoppat över då jag förlorade. :(
Onsdagen den 29 dec tog jag nisse för att åka ner te stäket och min far för att låna hans bil. böt bil och for vidare till solna för att hämta gustav sen vidare till härnösand och underbara vänner. 60mil i rumpan och 10,5 timme senare var jag framme och mat väntades. Fläskpankaka kunde inte blitt bättre då lunchen bestod av en påse colanappar. Torsdagen vart de bolaget och sen åkte vi till ett underbart ställe som heter Himlabadet i sundsvall. relaxbad hur mysigt som helst. dit har jag bestämmt mig för att åka flera ggr. Väl hemmma i härnösand igen på kvällen blev det pizza å bingolotto. men inga vinster. typiskt. efter bingolotto gick jag daniel danne och gustav ner till en pub och tog en öl. eller inte jag men dom andra.  efter krogen och en massa snöpulningar så var vi hemma. bestämde oss för att gå och åka pulka vilket vi åxå gjorde klockan var bara så där runt halv två :) kul var de. bättre sällskap vid de tillfället kunde man inte gå. mer vild än tama.
Nyårsafton betod av en långtur med bilen någonstans ovanför högakusten bron. sedan blev de middag och spel på kvällen och tolvslaget tillbringade vi i en slalombacke.
Nyårdagen åkte vi och lämnade gustav i sundsvall för hemfärd och på kvällen vart de middag och spel igen :) å jag vann monopool jag är bara bäst :=) sen vart de å gå ner någon trappa för att sitta å snacka lite skit och umgås med daniel å hans kompis.
söndagen vart lugn var till nå köpcenter å kollade på tv å grejer te daniel men inget vart köpt.
de var meningen jag skulle ha fart hem på söndagen men stannade en natt extra :)

tisdagen den 4 januari var madicken till atg i romme för friröngtning och dom hittade inget konstigt alls.

5 januari var jag och anna ut på steel town som alltid de datumet, det var kul. fija och hennes mamma var åxå med :)

nu har jag precis kommit hem från läkaren där dom har kollat mina händer igen och kommer skicka remiss te falun så de får kolla.

Nu ska jag fara å äta lunch me maja :)

ha de gött alla // AnnFi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0