hmmm

jag kom precis på att jag kanske skulle blogga lite, men om  vad?
hmm
i söndags va jag hemma hos bästa fija och zebbsson å spelade wii och drack vin :) det var roligt.
jag drömmer konstiga saker och hoppas ibland eller väldigt ofta att livet skulle vara som när jag drömmer. men de är väl bara att drömma vidare. hihi

jag håller just nu på å väntar på resultatet från lopp 8 i vincennes och hoppas hiva in stor kovan :) aldelles nyss råkade jag vist få massa pengar då jag råkade trycka vinnare i stället för plats :) men de gö la inge.

annars rullar livet på sakta men säkert känner mej inte så kry idag men hoppas må bättre i morgon.
ska väla snart släppa in mina två odjur så dom blir lite glada.
tog mej en ritur i morse med två pigga hästar. ping måttligt impad över att ha madicken bredvid sig.

lägger ner skidåkningen för idag och hoppas på å må bättre i morgon så man kan ut å trimma i spåren då i stället. inge kul när man inte mår prima.

ne nu ska jag göra andra vettiga saker som å kolla om jag blitt miljonär eller inte ;)

ha en trevlig kväll
kommentera gärna så jag vet vilka som läser och inte läser..


// AnnFi


Kommentarer
Postat av: fija

det är så roligt när du är här gumman. Tack för att du förgyller mina kvällar lite grann i bland

2011-01-25 @ 23:47:06
Postat av: fija

nu får du ta och uppdatera lite, det har till och med jag gjort nu ;) kramar om dig hårt.

2011-02-27 @ 08:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0