barn

grattis maja och johan som fick en tös i går :) det ska bli kul att äntligen få se det lilla underverket som vi väntat på så länge.


Gårdagen bestod av mesta dels plugg, på kvällskvisten kte jag hem till Fija och vi spelade på hästar drack vin, åt kladdkaka och spelade wii. det var kul inte för vi sa så vidare värst mycket. men de var annat när vi gick och la oss. konstigt att vi ska snacka så mycket skit då. vi pratade om förr, hur kul vi hade de, eller iaf  jag. jag trivdes verkligen med livet då. Vist hade jag som många andra dåliga dagar men oftast fick jag ut mina elaka ord på sölndag förmiddagar runt 09,00-09,30 då fija ringde och skulle bjuda på kaffe. kaffet vart oftast inte för 11 nån gång då vi kanske eventuellt tänkte prata med varandra, den vart vi vist förbjudna av en viss herre att tala i telefonen innan vi hade vaknat ordentligt.. haha man kan undra varför. som den dagen då jag minns så väl.  jag åker runt 04,00 till jönköping för att gå på jordbruksmässan på elmia, kl 21,30 kommer jag hem tioll krylbo igen och ringer fija på vägen hem och frågar om vi inte skulle ta och gå ut på krogen iaf. å jävlar va kul vi hade de. haha minns du fija? dagen efter krogen igen. efterfest med eric och peter hos fija kul som attan, peter ska supa eric underbarodet men vem tusan super vem under bordet? jo peter lyckas vist supa sig själv under bordet. ordagrant under bordet.. hahha ja jag har många finna minnen från den tiden. nyår i nordanö och jag vet inte allt. mycket skratt var det iaf, och jag önskar ofta att de kunde ha fortsatt som de var men de var nog bäst för alla att de vart som de vart. å herre gud vad man drömmer sig tillbaka nu då. de var tider nu.
nu är man en gammal tråkig tant som enbart pluggr och är i stallet och far runt halva sverige men inte träffar jag nå folk för att jag far runt som jag gör. skola skola och åter skola består allt flakande fram och tillbaka till.
  
                                                 

det går mycket tankar i huvudet nu när massor av mina kompisar får barn eller förlovar sig eller blir sambos. jag står här ensam, elle ensam och ensam jga har en liten drös med väldigt bra kompisar men saknar det där extra.
det där lilla extra som jag tror alla vill ha. jag vill träffa han med stort H. men vet inte rikitgt hur man gör. Vist har jag trott många gånger att jag har träffat den rätte men så verkar det inte har vart. då jag står ensam kvar. men jag antar att man måste bli sårad många gånger innan man pussar rätt groda. oj va tankar de snurrar i mitt huvud idag då. eller de gör de nog alla dagar iofs.


I går så var iaf hästarna lika busiga som vanligt om inte värre eller ping skötte sig så bra hon kunde och madicken var värre än vanligt så hon ska få sig en omgång ridträning idag eller ridträning och ridträning hon springer med mig när jag rider ping. ja i grimskaft annars springer hon nog hem till sin gamla hagkompis thure i munkedal.  :) hon tyckte verkligen om honom :) å han om henne :) vilket par de var.
ne mne nu blir de lite plugg sen kommer madde och söta bebeis kevin på besök en stund.


Ha de alla.. ///AnnFi

Kommentarer
Postat av: fija

jodå gumman visst fan minns jag allt tok, framför allt "handen" .. när du friskade upp mitt minne, var det svårt att glömma det.när herr Sörpa skulle supa Eric under borde var en fantastisk rolig kväll måste jag säga.. HAHA.. Mend et bästa minnet jag har är från nrä vi skullc ner på krogen då fröken blev illamående , fryssen och nödig. HAHA ... När du vaknade upp i sängen med Jocke och undrade vart fan du var.. Greta , vi har haft mycket roligt ihop. Och jag tror att det var bra att det slutade när det var som roligast, annars så hade det nog inte varit så att vi pratade om några händelser från den tiden , tror att mycket hade blivit kattskit om det fortsatt. Om du förstår vad jag menar.

kaffe på morgonen- bråka först. dricka kaffe sen = sant.

2011-01-23 @ 11:17:50
URL: http://sofiamellstromblogg.se
Postat av: Johanna

Mannen med stort H, han kommer även till dig.. Det kan jag känna på mig, men ta den tiden nu och gör precis som du vill, för när du har mannen med H.. Då kommer du att sakna den tiden då du var singel.. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan..

Kram kram

2011-01-26 @ 22:45:31
URL: http://nenne.ramneskar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0