Affärsplan



Sitter nu åter vid datorn och försöker ljuga ihop nå bra till affärsplanen. går ganska bra efter tisdagens besök i skara känner att de kanske kommer att gå iaf. skrev i går två sidor tror jag. de mesta är nog med nu men ska bli lite mera om hur de ska gå till och så under lektioner å dyligt.  sen ska även budget å skit med sånt som jag verkligen älskar. mmmmummma. ser inte fram emot de. men men har iaf börjat lte nu så de ska nog gå bra och sen ska jag nog terrorisera pappa lite me de å för sånt kan han bättre än mig tror jag.
men men de är lördag kväll å jag sitter med plugg, hmmm men vad gör man inte för att de ska bli bra då??


Jag har just insett att madicken inte är en liten skit längre då hon har blitt 2 år enligt häståren. Egentligen är hon 1 år och 8 månader men ändå tiden går så himla fort. minns dagen som hon föddes som igår. min lilla tjej. hon blir nu körd på helgerna och sköter sig jätte bra och har börjat tuggat på bettet :) ska böja köra henne i veckorna med bara hon är körd lite mera, känns rikigt bra med henne nu min skrutt.
men dde allar bästa vore om jag kunde få hjälp av någon, någon som är med i början när jag ska köra henne själv. men men de är som de är löser nog detta själv åxå. :)





Bästa Ping är en lycklig häst. hon busar när man rider henne så man tror man ska dratta i backen ibland. :)men de är kul. funderar på å kanske ta å rida lite distans tävlingar på henne till sommaren. hmmm? nån som vill haka på? skulle va kul om man inte var ensam jämt.
skulle ge mig på å hoppa snövallar idag med ping men de gick inte som jag hade planerat. snövallarna var på tok för höga och på tok för breda. men så hittde vi en som passade oss helt utmärkt trodde jag iaf. vi landade vist i en halvmeter snö och de slog tvärstopp då snön var så hårt packad på den åkern, värdelöst de va den hoppningen i snön de. skit tö som var förra veckan eller om de var denna veckan.. hmm minns inte mne tö va de iaf...
Hoppas på å få henne lika fin som hon vr i sommras om inte finasre snart, vi har kommit en hel del på vägen.


Annars är nog allt som vanligt, jag pluggar och umgås med kompisar och trerroriserar mamma.

nu skriver jag affärplan, bloggar och lyssnar på musik på samma gång :) gäller att vara efterktiv så de händer nå..

Ha en fin kväll alla
Ha de bra // AnnFi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0