2.5år

Ja igår gjorde jag nå jag inte trodde att jag skulle göra i första taget, jag satt på Ping en sele och en vagn och körde. 2.5 år sedan sist om jag inte minns helt fel. kände mig ganska duktig att jag gjorde de. men hon va la bra snäll iaf å köra :) hin tycktde de va kul. föst hade vi maddi med oss en 5-6 km sen hade vi in henne i stallet och tog en tur på 1mil till. kände att de var perfekt väder för en tur. ca -7 och sol kan inte bli bättre. Skoter  väder= häst väder. :)

min morgon har bestått av att mocka hästskit. tömt båda boxarna och bäddat helt rent. så nu får dom de mysigt :) skottat gården har jag med gjort.

nu ska jag snart fara hem te min otämjde bror och fixa lite saker.


tack och hej leverpastej.  // AnnFi

Kommentarer
Postat av: fija

märta vill köra totto häst

2011-01-17 @ 20:46:41
URL: http://sofiamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0