Mycket händer och sker.

Som vanlig är de mycket som händer och sker, saker som inte blir som man har tänkt det.
fest som är sjukt trevliga och sen får snabb vändning för att sedan vända till nå bra igen och slutar i katastrof.
ja de är ungefär så hela lite känns rätt ofta och just så var de på helgens fest.
men de är tur man har vänner som ställer upp i ur och skur.
även om jag inte hade behövt skjuts så långt om jag tänkt ett steg längre men just då ville jag bara där ifrån.
tur iaf att saker och ting löser sig tillslut iaf och vi har båda sagt att de är onödigt att vara osams jämt och att vi ska hålla sams nu. tiden får utvisa om de kommer att bli så eller ej.

loppa tränar på fint men de är de där med å svänga. de gillar hon inte.
å jag ska inte bli arg på henne heller för då får jag ett helvete sen säger dom som vet.
men de funkar rätt bra. jag försöker iaf :D


jag och loppan (Madicken)

ni måste ju få se bildbevis på att Fija har ridit på loppan :)


dom var ju så duktiga så ;)


I morgon bär de av till furuvik med bästa lille barnet :)
kommer nog bli en hel rolig dag hoppas på fint väder.

sitter nu i min soffa och lysnar på min och fijas låt. what are words med chris medina. vilken låt. älskar den låten.
å du fija du är inte så dum du heller, du är en av få som får mej å må bra, även fast du är lite knäpp då och då och har taggarna utåt. men de gör ju inget.



lillemann

min fina lille misse lillemann


ha de bra alla.

//AnnFi


Kommentarer
Postat av: fija

ja vi var jätte duktiga, men framför allt Maddi som orkade ha tjockisen mig på ryggen :)

2011-09-18 @ 16:42:22
URL: http://sofiamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0