Mycket har hänt

Ja de var ju inte riktigt igår som jag skrev så mycket har hänt.
Sommarlovet har gått och jag, Ping och Madicken tog oss en tripp ner till Erik för att busa runt och köra in Madicken :) det gick super och hon går nu i vagn med jämna mellan rum :)
Hon är duktig mitt lilla Ufo.
jag har även hunnit med att måla lite på mamma och pappas hus, hoppat ping, allmänt ridit Ping massor kul kul, umgåts med vänner, vart och kollat på nå band jag nu inte kommer ihåg va de heter fast jag egentligen vet vad de heter.

Ja och nu förtiden bor jag och Madicken i Västra Götaland, Jag i Uddevalla och Madicken i Munkedal.
Hon ska ju nämligen bli min travstjärna till nästa sommar och måste därför tränas.
Hon växer så de knakar och har allmänt ont i kroppen men de som inte skadar de härdar som man säger och enligt många är de bättre att hon rör sig för då blir hon starkare i kroppen än om hin står så vi kör på de.

Skolan rullar på och jag har just nu lia och har en massa projekt som vanligt, ritar på ett stall, är på 2ridskolor och kollar på lektioner och är även hos en och kollar hur man kör in "vanliga" hästar.

Ja de var nog allt för denna gång.
kanske skriver jag mera en annan dag ;) vem vet.. inte jag iaf..

ha de gött.. // AnnFi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0