madicken

ja då var de 2 veckor sedan mamma och pappa var här och hälsade på och lilla madicken hade gjort illa sig i hagen och fick sy när vi kom dit för att greja med henne.


stackars liten.

skolan har börjat igen och de går bra men är väldigt långtråkig.
ska i väg på måndag morgon och ta mera prover för mina händer åxå


igår var jag och Pärlan till gbg och hade en riktigt rolig dag :) när vi väl hittade dit :)
sen på kvällen tog jag, peter, pernilla och patrik och for in på krogen och hade en toppen kväll. fuck va kul. men även fast jag vaar nykter så var jag nog sämst idag har så himla ont i min kropp och jag är redigt avundsjuk på dom som får massage...jag vill ha och måste ha snart. saknar när dom plågar mej så jag helst vill dö och dagen efter är benen som spagetti.. men de är som misen och johan säger de blir bättre sen..

just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik de är kul å msnar me dennis och Pärlan. mycket kul..

ne de var nog allt för idag
ha de bra  // AnnFi

Kommentarer
Postat av: Pernilla "Pärlan" Friberg

Hahaha, en femma på va du tyckte va skojigast på krogen. De råkar inte o ha o göra med en viss asiat va?? :P



Läskig bild på madicken, snacka om ögonblicksbild. Med bloddroppen...

2010-11-14 @ 20:24:23
Postat av: Jag

haha ja du kan du, men jag´vet vad du tyckte var roligast..haha Asiaten ;)

2010-11-14 @ 20:26:51
Postat av: Pernilla "Pärlan" Friberg

Hahaha, skaka rumpa!! jajamän, jag tror du tänker rätt :D

2010-11-14 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0