länge sedan!!

Ja nu var de verkligen länge sedan jag skrev nå.
Jag har befunnit mig i Uddevalla för de mesta men i onsdags kväll kom jag hem till dalarna igen.
Under tiden i Uddevalla hann vi med en heldel. kan jag minnas vad? hmm, vi hann med en del turer ner till havet <3 sen ett studiebesök på GHRK, teckenspråks krus :) de rligaste jag har vart med om, två dagar med redovisningar och en massa mera, men pricken över i;et var nog när Pärlan Pernilla och hennes karl Pehr tog sig ner till uddevalla för en grillkväll :) det var mycket trevligt, synd bara att Johanna inte kunde låta mig få nå vin så vi hade kunat gått på krogen, men men jag överlever nog det iaf, får bli nästa gång ;) eller va säger du Johanna?? :)
sen jag  kom hem till dalarna har jag hunnit med att hälsa på mormor och morfar, ridit bästa ping, tömkört lilla madicken, haft madicken som handhäst, vart på treårstest förberadelse, vart med erik på romme, grillat med misen och erik, fått massage av misen, vart med erik och skott saras häst, haft hopplektion för emmy, kollat när linnea när hon hopptävlade vincent på tårthoppet, ja de va nog allt jag kan komma ihåg, jag har helt enkelt hunnit med massor och lite har jag glömt åxå.
men jag måste erkänna att jag saknar uddevalla.
Igår vart de premiär på Lappens glass förresten :) de är lika gott varje gång :) men shit va mätt jag vart du.
I morgon kommer Pärlan Pernilla hit och vi ska troligen göra lite roliga övningar med emmy, anna och maja :)
ja de va nog allt förutom att jag måste skriva en liten sak till min kära vän Emmy.
Du va GRYM i dag på "Morsan", skit bra jobbat gumman.


ha de bra // AnnFi

Kommentarer
Postat av: Nenne

Det var ett jävla tjöt om Uddevalla och vad jag gjorde.. Hm..

2010-05-03 @ 17:18:18
URL: http://nenne.ramneskar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0