länge sedan!!

Ja de va ju inte direkt igår som jag skrev.
men men har inte haft riktigt tid heller eller ork. nja jag vette tusan men nå skriva har de inte blitt iaf.
Handikapp ridledarutbildningen steg 1-2 är strax avklarade bara en föreläsning kvar.
var i Vara förra veckan onsdag torsdag och hade hk ridledarkursen.
Förra veckan fyllde klasskompisen Petra 40 år så de vart lite tårta och smårgåstårta hemma hos henne på fredagen.
förra helgen stannade jag i uddevalla och tog de mest lugnt, jag tog mig en promenad te havet medans johanna och peter sov. jag och johanna eldade lite gräs.
och jag har framförallt gjort nå kul jag har spela wii super mario :D de är attans kul de :D
veckan som vart:
jag och johanna har haft LIA- lärande i arbete på GHRK- göteborgs handikapp ridklubb,måndag te onsdag. mycket spännande och roligt. man har fått sett en hel del olika saker.

onsdagen bestod även av att fara hem te dalarna, de va skönt.
få ta hand om hästarna lite, skott om ping helt själv :D
båda hästarna har vart jätte duktiga, vit-häst var i går med som handhäst och hon va jätteduktig, vart rädd en gång annars va de inga hopp och stutts som de brukar, hon sparkade inte ens bakut när vi galopperade som hon gjorde sist.
duktig tjej helt enkelt.
ping allmänt pigg, men de är kul.

nu ska jag snart åka hem te mormor och städa hennes bil.

vist är de skönt att vara i dalarna. men hade jag inte haft hästarna så hade jag inte vart här lika ofta, jag är så fruktansvärt uttråkad så jag vet inte vad jag ska ta vägen.
här finns de inget å göra, vist finns de å göra men va är de?? jo gå ut på krogen å supa sig skit full. NEJ TACK då stannar jag hellre hemma.

ha de bra // AnnFi

Kommentarer
Postat av: em

Du kan ju alltid blogga som en idiot när du har tråkigt. och när ska du nämna min supergoda paj?

2010-04-18 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0